مدیریت خرید سنتی و مدرن

دسته بندی ها :
مدیریت خرید سنتی و مدرن

مدیریت خرید سنتی و مدرن

مدیریت خرید سنتی و مدرن : مدیریت خرید مواد اولیه کافه :

هر کافی شاپ ٬ معمولا از یک مسول خرید منظم استفاده میکند .

وظیفه مسول خرید به شرح زیر است :

داشتن امار مواد اولیه موجود در کافه ٬ دانستن ارزانترین مغازه ها و فروشگاه ها برای خرید مواد اولیه ٬

خرید بموقع ٬ تحویل بموقع و سر وقت مواد اولیه به کارکنان بار .

به طور ستنی تمام این کار ها مخصوصا قسمت پیدا کردن فروشگاه ها و اپدیت شدن قیمت ها بسیار زمانگیر و

انرژی گیر است .

راه حل ما در این زمینه ٬ استفاده ار فروشگاه های انلاین خرید است .

 

مزایای استفاده از فروشگاه انلاین نسبت به خرید سنتی  :

فروشگاه انلاین

فروشگاه انلاین

معمولا هنگامی ک به یک بورس خرید میروید ٬ حداقل با چندین فروشگاه یکسان مواجه میشوید .

احتمالا چیزی ک به دنبال ان هستید قیمت کمتر و سرویس دهی ٬ مشتری مداری ٬ بیشتر است .

اگر خوشبین باشیم ٬ برای خرید زمان بسیار زیاد ٬ انرژی و هزینه زیادی از شما گرفته میشود .

ممکن است هربار قیمت ها تفاوت کنند .

برای خرید هر محصول یا محصولاتی از زمینه های مختلف باید به فروشگاه های مختلف بروید .

اما وقتی از روش مدرن به قضیه نگاه میکنیم ٬ متوجه فروشگاه های انلاینی میشویم ک حداقل ٬

۸۰ درصد موارد مورد نیار مارا تامین میکنند . با وجود رقابت موجود در بازار ٬ معمولا سرویس

دهی عالی ای دارند .

نیاز نیست شما برا انتخاب محصولات به مکان خاصی بروید .

انلاین٬ انخاب کنید ٬ ‌توضیحات را بخوانید ٬ روش های استفاده را بخوانید ٬

برند های مختلف را مقایسه کنید ٬ ویژگی هریک را بدانید ٬ از تمام هزینه های ارسال و یا تخفیفات لحظه ای بهره مند شوید ٬

در کمترین زمان ممکن ٬ بدون اتلاف انرژی ٬ سفارش خود را ثبت کنید .

مهمترین مزیت ٬ مشتری مداری و سرویس های ارایه شده به مشتری میباشد .

 

مشتری مداری

مشتری مداری

 

 

مطالب مرتبط

نظرات شما